Berniaga Bukan Sekadar Untuk Kaya

5:47 PM Edit This 0 Comments »
Ramai diantara kita tidak pernah sedar bahawa dirinya mempunyai bakat untuk berniaga. Ada juga diantara kita mempunyai bakat untuk berniaga tetapi tersilap memilih bidang yang tidak serasi dengan dirinya. Malahan ramai juga individu yang saya menjalankan analisa tarikh lahir mempunyai kekuatan pada suara, tetapi tidak menggunakan kekuatan tersebut kerana tidak pernah sedar tentang potensi yang dimiliki tersebut. Kerana itulah ketika ini saya sedang menyiapkan satu ebook percuma untuk membantu anda menganalisa diri anda sendiri .

Ya anda melakukannya sendiri. Saya hanya mampu menyediakan bantuan kaedah analisa untuk anda, kerana saya tidak mampu membantu untuk menganalisa untuk anda. Malahan ada yang saya terpaksa mengabaikan email yang diterima kerana saya tidak sempat untuk membantu anda. Maafkan saya. Lebih baik saya menyediakan joran untuk anda , kerana dengan joran yang ada akan dapat membantu anda menangkap lebih banyak ikan daripada saya memberikan ikan tetapi anda hanya mampu merasakannya hanya sekali. Tunggu kehadiran ebook percuma tersebut tidak lama lagi

Dalam perniagaan, tidak kira secara online atau offline. Idea –idea perniagaan adalah amat penting. Menjalankan perniagaan bukan sekadar satu ikutan, tetapi ianya adalah satu perkara yang dianggap penting jika kita memikirkan apakah sumbangan yang boleh kita berikan kepada orang lain dan masyarakat.

Berniaga bukan sekadar satu cara untuk kita menjadi kaya, hartawan atau jutawan. Tetapi membina perniagaan juga adalah satu tanggungjawab sosial kita sebagai manusia dan yang penting segala yang kita lakukan adalah untuk mendapat keredhaan dariNya. Bukan sekadar kaya di dunia tetapi juga diakhirat.

Carilah idea perniagaan yang terbaik. Jalankan perniagaan yang terbaik untuk diri anda dan juga masyarakat . Terbaik untuk dunia dan akhirat.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...